Just contact me by SMS/CALL

013-3314577

Counter

Tuesday 5 July 2011

Impian tercapai...

Alhamdulillah...

Akhirnya impian nak dapatkan oven baru tercapai...yang ini oven jenama HESSTAR hopefully oven nie ok... tapi yang penting ianya besar sikit dari oven lama aku jenama Panasonic tu... Tapi oven tu banyak berjasa pada aku... oven yang mak beri pada aku dulu... utk belajar buat kek... terima kasih mak....






yang ni pulak nozzle yang baru aku beli utk koleksi dan memudahkan aku dalam mendekorasi nanti....
banyak betul jenis nozzle nie... dalam satu bekas ada bermacam-macam... amat berguna...



1 comment:

  1. Salam aety, u beli oven ni brp liter ye? 2000 watt ke? pasal kat lazada.com.my harga dia ialah RM499utk 70 liter delivered right to your door step..tapi 2400 watt/tapi I dah tengok kat kedai letrik....besar sangat paling besar oven portable pernah saya lihat..

    ReplyDelete